Meeste gestelde vragen

Communicatie

Bij verzending vanaf ons hoofdkantoor in Nederland ontvangt iedereen een track en trace op de mail. Soms kan het een tijdje duren voordat deze track en trace geüpdatet is, de pakketten hebben daar namelijk een aantal scans voor nodig.

Als de zending niet binnen 14 dagen bij ons binnen is en dus niet tijdig verzonden kan worden, nemen wij contact op. Wij kunnen onze klanten helaas niet elke dag voorzien van een update dus op het moment dat zendingen gewoon volgens schema lopen, is het wachten op de track en trace.

Stuur ons even een email naar info@studiomoax.nl als er iets aan de hand is zodat we dit gezamenlijk op kunnen lossen. Soms kan reactie even duren omdat wij met onze leveranciers zullen moeten overleggen wat er mogelijk is.

Wij doen ons best om alle berichten die we binnen krijgen via social media en de mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Vragen die al beantwoord zijn in de FAQ kunnen wij helaas niet nogmaals beantwoorden tijdens top drukte. Heeft u een vraag? Dan raden wij u altijd eerst aan de FAQ te bezoeken, deze wordt regelmatig geüpdatet. 

Wij gaan een partnership aan met al onze klanten en zullen een ieder altijd met respect behandelen. Alle communicatie zal serieus genomen worden en klachten zullen we op wat voor manier dan ook altijd oplossen. Wij verwachten daarom met hetzelfde respect door onze klanten aangesproken te worden. Schelden en dreigen wordt bij ons absoluut niet geaccepteerd. Deze klanten zullen daarom per direct van ons platform verwijderd worden.